Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin kepada semua ahli TERC serta semua muslimin dan muslimat yang mengunjungi blog ini.

Dalam perayaan kali ini marilah kita mengeratkan lagi tali silaturrahim sesama kita dengan kunjung mengunjung antara satu sama lain. Ahli-ahli TERC saya anggap sebagai bersaudara. Bak kata pepatah, carik-carik bulu ayam lama-lama bercantum juga. Begitulah kiranya ada antara ahli yang berkecil hati atau merajuk diri, janganlah dibiarkan lama. Marilah kita sama-sama membuang yang keruh, ambil yang jernih. Saya percaya TERC akan menjadi kelab yang unggul dan dibanggai oleh setiap ahlinya.

Harap kengkawan dapat meluangkan masa dan mengikuti perkembangan yang akan saya hantar melalui sms dari semasa ke semasa. Kepada kengkawan yang ingin mengunjungi rumah saya insyaAllah saya akan ada di rumah bermula hari raya kedua (hari pertama kena la ziarah abang adik kakak semua kat kampung). Cuma call atau sms dulu kalau nak datang.

Dan kepada sesiapa ahli yang merancang nak buat open house, maklumkan kepada saya supaya dapat kita atur macam mana....

2 comments:

simpleperson said...

selamat hari raya...

Anonymous said...

Sy juga mengucapkan Selamat Aidil Fitri buat semua geng TERC....drpd : AzizKhan, Sandakan Sabah.