Friday, September 11, 2009

Mohon bercuti sekejap

Esok Sabtu, 12 September 2009 saya nak bercuti sekejap..
Saya dan PakSu Non akan ke Kuala Lumpur..
Kami mendapat jemputan untuk berbuka puasa bersama Proton Club..
Sambil itu saya akan bawa set walkie-talkie kelab untuk diservis dan repair mana yang patut..
InsyaAllah hari Ahad kita jumpa semula..
Boleh datang ke kedai kelab untuk mendapat info terkini..

Untuk makluman, saya sedang naiktaraf sambungan internet kepada streamyx, harap-harap lebih baik daripada portable broadband yang saya selalu guna ni..
Dan kedai kelab juga akan dilengkapi dengan talian streamyx selepas raya nanti, insyaAllah.. Ahli-ahli boleh datang dan memanfaatkan talian internet nanti dengan PERCUMA..
So, kepada kengkawan harap terus istiqamah bersama kelab TERC...
Bersama kita majukan kelab...

No comments: