Saturday, April 24, 2010

Terima kasih banyak

Saya mengucapkan terima kasih banyak kepada kawan-kawan yang memberi pendapat tentang hasrat saya untuk berundur diri. Ada yang menelefon, ada yang menghantar sms dan email, ada yang berjumpa sendiri. Semuanya memberi pelbagai pendapat yang boleh dikatakan logik belaka. Sekali lagi saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih. Namun keputusan saya untuk berundur adalah muktamad.

Cuma kawan-kawan berharap supaya tarikh tersebut, iaitu 1 Mei 2010 kurang sesuai kerana terlalu dekat. Dalam perbincangan semalam mereka telah sama-sama sepakat memberi saya cuti selama mana yang saya mahu sementara kita dapat pengganti YDP yang baru. Saya menerima pandangan ini dan bersetuju untuk bercuti sementara.
Sementara saya dalam bercuti ini saya harap Paksu Non selaku NYDP dapat memangku jawatan saya dengan dibantu oleh semua AJK yang ada. Saya yakin Kelab kita akan terus berjaya tidak kira siapa yang menerajuinya.

Gitulah adanya...

No comments: