Monday, February 8, 2010

Moh ke Kelantan (up-date)

Berikut ialah senarai yang akan ikut program ke Kelantan nanti:

Yang telah menempah t-shirt (dengan bayaran): Cikgu Bahar RM10, Jeffery Milah RM30, Din Boxing KakPah RM30, PakTeh MakTeh RM30, Safri RM10, Zaman RM10, PakSu Non RM20, Malik RM10, Sahimi RM10, MatKi RM10, Rosle RM10, Rj Ismail RM20, Azman DS RM10, M Rozana RM10, Hj Sabri RM10, Wan Selama RM10, Ustaz Khairul RM10, Rizal + Isteri RM30, C Baha Teknik RM10, Yusri Harley RM20, Jamil RM10, Sayed Isa RM10, Amin Penjara RM20, Suhaimi Hj Saleh RM10, dan Murat RM10.

Yang ini pula janji nak ikut, baju dah ditempah, tapi akan bayar kemudian: Asmadi, Yesu, Abg Din Silat, Mejar Zaharim, Jo, Hj Amil, Aznan, Mawardi, Awang, Man Z, Rahman, dan Cikgu Izam.

Satu taklimat tentang program ini dijangka akan diadakan dalam masa dua tiga hari lagi.

Harap maklum.

Sementara itu, Kelab mengucapkan terima kasih atas jemputan Abang Nik dari Kelantan Bikers Club untuk program pada 3 dan 4 April 2010 sempena keputeraan Sultan Kelantan. Namun demikian program kita pada 26 Februari ini tidak berubah kerana telah dirancang awal. Lagipun program ini mempunyai pengisian yang tersendiri.

Sdr YDP, NYDP dan seorang AJK TERC telah reccee laluan ke Kelantan. InsyaAllah mereka akan merancang perjalanan yang licin untuk pergi dan balik dalam program konvoy itu nanti. Blog ini akan up-date dari semasa ke semasa sebarang perkembangan yang berkaitan.

Sementara itu pihak pengurusan TERC mendapat kemudahan menghantar sms percuma melalui internet. Kepada kengkawan yang menerima sms tersebut diharap dapat reply terus kepada YDP di talian 0175721078.

Keep in touch....

Posting asal:
Mesyuarat AJK baru-baru ini memutuskan yang Kelab bercadang hendak ride ke Kelantan pada 26 dan 27 Februari 2010, iaitu pergi hari Jumaat dan balik hari Sabtu. Kepada kengkawan yang ingin turut serta sila hubungi Kelab dengan segera supaya kita boleh tempah t-shirt yang mencukupi.

Hajat nak ride ke Kelantan ni memang lama dah nak buat. Tapi asyik tangguh saja sampai ramai ahli dah naik boring tertunggu-tunggu. Harap-harap kali ini jadi, jangan tak jadi. Namun kita cuma merancang tapi takdir yang menentukan…

Apa-apa hal pun untuk maklumat lanjut tentang program ini sila hubungi kelab…

4 comments:

Abang Nik said...

Moh ke Kelantan
Kita Orang Jemput seCara Rasmi dan secara besar besaran pada
3, 4 April 20-10

datang waktu tu lee, kita ada banyak program , lagi pula sekalai dengan perayaan keputeraan Tuanku Al Sultan kelantan, jadi banyak festival waktu itu, Kota Bharu bermadi cahaya lampu, tentu seronok noh,
Jangan datangf lagi 26 Febuary, awai asangat
datang pada 3 , 4 April anti
Kami tunggu group U orang

Baca laman kami
http://kelantan-bikers.blogspot.com

armyza said...

k gak kalau time g klantan 2 pd 3, 4 april. Sure byk prog kat sne. Tapi sshnya sbb ramai dah stuju n tau nak g pada 26 ni. So fkir la sendiri.............pe pun tq gak.

jantan budiman, ipoh said...

salam....nak tanya.jaguh ada beraapa biji dalam ride kali ni bro..lain2 program dalam negeri tak dak ka bro....

the remp-it man said...

Broooo...tanya sikit... nanti masa konvoi ke KELANTAN...kita boleh buat AKSI REMPIT tak...? baru hidup kita rasa lebih bermakna...