Sunday, February 21, 2010

Selamat Pengantin Baru PakYa

Siang tadi berlangsung majlis pernikahan Sdr Zakaria Mohd Yusoff atau mesra dengan panggilan PakYa Kecik di Kuala Kurau. Pihak Kelab mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Pakya dan isteri, semoga kekal sepanjang hayat. Gambar menunjukkan Sdr YDP TERC menyampaikan sumbangan Kelab kepada PakYa. Turut kelihatan ialah PakSu Non, Sdr Jeff dan Sdr Rosli Badang.

2 comments:

Armyza said...

Salam.....Maklumat terbaru yang saya dapat dan dah pergi menziarah ke rumah beliau ialah seorang ahli kita iaitu Saudara Mawardi yang tinggal di Batu Kurau telah meninggal dunia pada pagi tadi lebih kurang jam 2 pg.Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah semoga roh beliau ditempatkan bersama orang-orang yang beriman...Al-Fatihah....

Armyza said...

Cuma saya rasa tak berapa meriah la konvoi ari tu sebab tak ramai yang join.Sedangkan Ahli kita yang melangsungan perkahwinan tapi sambutan dari ahli kelab tak ramai.Takkan Ahli kelab kawin pun kena bayar baru ramai yang join konvoi.Masa mesyuarat Agung hari tu kita dah cakap pasal program ni. Ingat dah ok. Tapi masih masih berlaku.Harap2 lain kali x jadi macam ni lagi.Kalau kita atau ahli kaluarga kita yang kawin tapi kawan-kawan tak datang pe perasaan kita? Fikir-fikirkan lah.