Friday, February 19, 2010

Moh Ke Kelantan (update 2)

Pergerakan konvoy ke Kelantan dijadualkan seperti berikut:

Bertolak dari kedai Kelab di Gerai Seri Kota, Taiping pukul 8.30 pagi. Konvoy akan berhenti rehat di Hentian Titiwangsa kira-kira pukul 10.30 pagi. Setelah berehat selama sejam, konvoy akan terus ke Bukit Bunga untuk berehat dan solat Jumaat. Selepas solat, konvoy akan bergerak terus menuju ke tempat penginapan di Pantai Cahaya Bulan, iaitu di rumah penginapan Nor Batik. Pada sebelah malam kita akan ke Wakaf Che Yeh untuk ronda-roda sebelum program hari pertama tamat kira-kira jam 12.00 malam.

Keesokannya kita akan bertolak balik pukul 10.00 pagi melalui Rantau Panjang. Selepas waktu zohor kita akan bertolak balik. Dalam perjalanan balik kita akan singgah sebentar di rumah balu Allahyarham Shahriman di Gerik. Kita dijangka sampai di Changkat Jering dalam pukul 8.00 malam dan akan bersurai selepas taklimat akhir kira-kira pukul 9.00 malam.

Kepada yang tinggal jauh kita akan cuba sedaya-upaya supaya tidak lewat sangat sampai di rumah. Dan tak kurang pentingnya ialah semua peserta akan diberikan sijil penyertaan menandakan mereka menyertai konvoy ini di samping mempelajari aspek-aspek kepegawaian dalam pengurusan ekspedisi bermotosikal.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi terus Presiden Kelab 0175721078 atau email terc@bluehyppo.com

No comments: