Thursday, June 3, 2010

Program Cuti Sekolah Jun 2010

Sekiranya anda berkelapangan silalah ikut ride semasa cuti sekolah ni. Walaupun kita tahu sepanjang cuti sekolah ni memang banyak kenduri-kendara, tapi mungkin ada mana-mana hari yang kita dapat ikut, ikutlah. Nanti saya akan up-date tarikh-tarikhnya:

- Sabtu 5 Jun 2010 ride kenduri di Bagan Serai bersama Paksu Majid. Sila tunggu di Petronas Kamunting 10.00 pagi.

- Pada hari yang sama saya dimaklumkan aweks riders dari Mistri Bikers Singapore juga akan datang, tetapi program mereka ke Penang. Kalau nak bersama mereka bolehlah tunggu di Bukit Merah dalam pukul 11.00 pagi. Group NERC dijangka menyambut mereka di Penang.

- Ahad 6 Jun 2010 kenduri abang ipar Sdr Rizal Gayung di Kampung Cheruk Pelanduk, Batu Kurau.
- Sabtu 12 Jun 2010 jemputan konvoy kenduri bersama PakSu Majid di Masjid Tinggi, Bagan Serai. Sila berkumpul di Petronas Kamunting 11.00 pagi atau di Kilang Kabaid 11.45 pagi bersama dengan pengantin.

Itu dulu sekadar makluman awal…

Sementara itu saya masih menunggu kawan-kawan beri respon tentang sms saya yang ajak ride ke Tanjung Piai... Setakat ini ramai yang tak dapat pergi atas pelbagai sebab. Antara sebab-sebabnya motor kurang elok, nak simpan duit untuk raya, isteri nak ikut tapi tak dapat, dan pelbagai sebab lain. Oleh itu nampaknya mungkin program ini ditangguhkan ke tahun hadapan...

2 comments:

Anonymous said...

alahai... sayangnya ride ke tanjung piai ni kena postpone ke tahun depan... best tu.

pcbahar said...

Saya kalau ada teman dalam tiga empat orang pun saya kira on jer ke Tanjung Piai tu... At least boleh juga reccee... Saya masih menunggu