Sunday, October 4, 2009

Mesyuarat letak kerja jamuan raya PakSu majid

Semalam kelab TERC bersama Larut Bikers Club telah mengadakan mesyuarat letak kerja bagi menjayakan program jamuan hari raya Aidil Fitri anjuran PakSu Majid, pemilik Nur Zetty Mee Udang, Changkat Jering, yang akan diadakan pada hari Selasa 6 Oktober 2009. PakSu Majid berharap amat-amat sangat agar dua kelab ini membantunya mengurus dan menjayakan program tersebut.

Antara keputusan mesyuarat yang sempat saya catatkan adalah seperti berikut:
1. Tugas marshall dan susunan motor/kereta akan diketuai oleh Sdr Pokku dengan dibantu oleh Sdr Rozi, Tok Wan, Zali, Abang Ramli dan MatKi.

2. Hidangan makanan yang dijangka terdiri daripada lemang, nasi, lauk-pauk, dan kepak ayam goreng akan diuruskan oleh Sdr Beb, Man dan Megat. Hidangan satay sebanyak seribu cucuk pula akan ditaja oleh Sdr Ariffin. Tugas mencedok makanan diserahkan kepada para isteri bikers dengan diketuai oleh Puan Maznah.

3. Barisan penyambut tetamu akan diketuai oleh PakSu Majid sendiri dengan dibantu oleh Presiden TERC, Presiden LBC, Abang Ramli, Sdr Aznan, Sdr Nana dan PakTeh Zaini.

4. Sistem pembesar suara dan DJ akan diuruskan oleh Abang Ramli dan Sdr Nana.

5. Aturcara program bergantung kepada keadaan semasa dan dijangka bermula jam 8.00 malam berakhir 12.00 malam. Majlis dimulai dengan bacaan doa yang akan diketuai oleh imam kampung.

6. Setiap kelab yang berkunjung akan dihadiahkan dengan sehelai pendant yang bertulis “Dengan ingatan tulus ikhlas daripada Nur Zetty Mee Udang, Changkat Jering, bersama Taiping Easy Riders Club dan Larut Bikers Club.”

7. Sdr Amer dan PakTeh Zaini akan menghubungi pihak akhbar (Majalah Roda-Roda dan Harian Sinar) untuk publisiti. Rakaman video pula akan diserahkan kepada Sdr Bashah.

8. Sdr Jeff akan membuat tempahan pendant dan banner dengan susunkata yang akan direka oleh cikgu Bahar.

Khidmat ahli-ahli lain yang tidak tersenarai di atas tetap diperlukan. Tolonglah apa yang patut nanti. Sekurang-kurangnya penyertaan anda dapat memeriahkan lagi majlis di samping turut meraikan bikers yang hadir.
Dengan kesempatan ini saya suka menjemput semua bikers tak kira jauh atau dekat, marilah kita sama-sama hadir ke rumah terbuka PakSu Majid ini nanti.. Datang, jangan tak datang..

No comments: