Thursday, August 6, 2009

Jangan menfitnah

Sejak akhir-akhir ini saya menerima beberapa tohmahan yang berbentuk fitnah memburuk-burukkan Kelab. Saya dapat agak angkara siapa, kerana yang memburukkan Kelab ini ialah orang yang tidak mendapat tempat dalam Kelab. Saya nak ingatkan, jangan buat gitu. Dosa fitnah kan lebih berat daripada membunuh.. Sanggupkah anda memikul dosa yang lebih berat daripada membunuh?
Saya nak perjelaskan di sini sebenarnya...
1. Kelab tidak meminggirkan siapa sahaja ahli yang tetap setia kepada Kelab...
2. Kelab tidak menganaktirikan motor-motor kecil (motor Jaguh) walaupun ramai ahli yang telah up-grade..
3. Kelab tidak menyalahgunakan apa-apa wang yang diterima sama ada daripada yuran ahli mahu pun sumbangan luar...

Cukup setakat tiga perkara itu dulu yang menjadi modal mereka yang memburukkan Kelab.. Akhir sekali saya nak ingatkan kepada anda yang benci tak tentu fasal, be gentleman... Kalau anda nak buka kelab baru pun, bukalah, apa pasal burukkan kelab orang...
Ada otak lu fikirlah sendiri...

No comments: