Monday, January 18, 2010

Mesyuarat Agung Tahunan kali ke 4

Dalam kesibukan kita, tugas dan tanggungjawab perlu dilaksanakan. Sebagai ahli kelab yang berdaftar secara sah, anda perlu menunaikan tanggungjawab anda, iaitu menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan.

Mesyuarat Agung Tahunan TERC kali ke 4 akan diadakan pada hari Sabtu, 30 Januari 2010, jam 8.00 malam bertempat di Gerai Sri Kota. Saya mengambil kesempatan ini untuk menjemput semua rakan dan taulan untuk hadir pada masa dan tempat yang telah ditetapkan. Kepada sesiapa sahaja yang membaca notis ini diharap dapat meluangkan masa untuk kita bermesyuarat. Mungkin ada di antara anda yang tidak mendapat pelawaan saya melalui sms saya mohon maaf kerana mungkin kelemahan saya atau kesilapan teknik.

Kepada sesiapa yang ada usul untuk dikemukakan dalam mesyuarat agung bolehlah menyerahkannya kepada saya seminggu lebih awal.

Sekian dimaklumkan.

No comments: